Minecraft Yasaklanmalı mı?” üzerinde 5 yorum

  1. Sevgili ozgurilgin, sen konuyu bütün boyutlarıyla ele almışsın zaten. Ekleyecek bir şey bırakmamışsın. Minecraft’a yönelik olarak geliştirilen bu girişimin ne denli aptalca olduğunu izaha da gerek yok zaten. Senin de belirttiğin gibi, Minecraft’ın çocuklar için sakıncalı olduğunu ileri süren aklı evvellerin daha önce pek çok oyunu gözden geçirmeleri gerekirdi ama her nedense balıklama Minecraft’a atlamışlar. Bu son derece aptalca senaryoyu, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığının ciddiye alıp gülünç bir pozisyona düşmeyeceğini umarım diyecektim ama verdiğin linkten durumun hiç de umut verici olmadığı izlenimini edindim. Böyle akıl dışı bir iş için söylenebilecek kelime bumak da zor. 🙂

  2. Bakanlik bu konuda çok hatalı denilemez..
    Benim 2 tane yeğenim var . Biri 3 yaşında ,
    ben server’lerde minecraft oynarken beni izliyorlar.
    Bu olayi gozlemlemis biri olarak bu cocuklarin davranislari , minecraft’la ilgili
    terimler kullanmaktadirlar
    ama bakanlikta amma abartmis be 😀

Bir Cevap Yazın

