Android x86 4.4 RC1 Kurulumu ve İzlenimler” üzerinde 29 yorum

  1. Merhaba Ben kurdum Exper P10LMS Tabletme yanlız wifi ve blutot bir türlü aktif edemedim bu konuda varmı fkriniz ?
    İyi Çalışmalar

    • Bu laptop ve PC’ye Android kurmak için yapılmış bir sürüm, tablette sorun çıkması normal. Tabletiniz ile ilgili firmware’leri edinmeniz lazım.

    • Denediğim 2 oyunda sorun yaşamadım ama gene de dokunmatik ekran ile uyumlu olan oyunları oynamada sorun çıkıyor, klavye veya fare ile yönlendiremediğim oyunlar oldu. Örneğin: Dead Trigger.

  2. İyi günler, ben herhangi bir sanal makine kullanmadan bilgisayarıma kurdum.

    İşlemci: Core 2 Duo E6300 (1.8 Ghz)
    Ekran Kartı: Nvidia GT220 1 GB (128 Bit)
    Ram: 4 GB

    Diğerleri mağlum, ancak grafikler animasyonlar çok ağır çalışıyor ve hiçbir oyunu başlatamıyor. Sorun nedir?

    Ayarlar >> Tablet özellikleri >> GL vendor: null, GL Render: null 😦

    • Ben intel ekran çipli bir laptopa kurduğum için sürücüler yüzünden hiç bir sorun yaşamadım. Sanırım sorununuz büyük ihtimalle nvidia sürücülerinden kaynaklanıyor, bu yüzden yavaş grafikler elde ediyorsunuz. GT220 için sürücü bakmanız gerekiyor. Açıkçası var mı bilmiyorum ama araştırıp yazayım.

  3. İlginiz için teşekkür ederim. İntel onboard VGA ekran çıkışını kullansam sorun düzelir mi? Teşekkürler.

  4. Denedim ancak ANDROID yazısında takılıyor. Yarım saate yakın beklettim ancak hala devam ediyordu. Sanırım bize ekmek yok. 😦

  5. Oncelıkle selamlar,verdiğiniz linkten android-x86-4.4-RC1 dosyasını indirdim cd’ye yaktım cd de butun dosyalar duruyodu fakat setup acılmıyor yanı autorun gelmıyor gosterdıgınız gıbı ne yapmalıyım şimdiden teşekkürler

    • Bilgisayarınızın bios ayarlarından önce CD/DVD’den başlayacak şekilde ayarladığınız halde CD’den başlamıyor mu? O zaman CD/DVD hatalı yazılmış olabilir.

    • Sanırım görüntü sürücüsü ile ilhili bir problem olmalı. Kurduğunuz bilgisayarın özelliklerini yazabilirseniz bir yorum yapabilirim. Genelde intel ekran çipli bilgisayarlarda problem çıkmıyor.

  6. Ya birader ben bilgisa yarımda.

    Win7 + linux mint 17

    kullanıyorum Grup2 ye ekledim isim felan geldi ama tıklıyorum kendisine açılmıyor işletim sistemi android olan ?

  7. Merhaba. Ben UNetbootin proqramı yardımıyla Android 4.4-ü flash belleye kurdum. Kurulum bitdikten sonra bilgisayarı açarak Android ilkin ayarlarını yaptım ve sorunsuz şekilde açıldı. Google marketden bazı uygulamalar indirip kurdum, onlarda da bir sorunla karşılaşmadım. Her şey qayet güzel ve keyifliydi. Fakat bilgisayarı kapatıp açtığımda her şeyi yeni baştan yapmalı oldum. İster android ayarları, ister Wifi ayarları yeni baştan yapılandırma istiyor. Ayrıca yüklediyim uygulamaların hepsi kayıp oluyr. Bunu düzeltmek mümkünmü. Sorun nerede, bir yardımcı olursanız çok sevinirim.

    • Merhaba,
      Öncelikle belirteyim: Sistemde herhangi bir bozukluk veya hata yok. Unetbootin programı işletim sisteminin çalışan cd imajını flash belleğinize kopyalar ve flash diskinizi başlatılabilir hale getirir. Yani Unetbootin ile bir disk imajını diskinize yazdığınızda artık siz format atana kadar belleğinizin CD’den farkı kalmaz. Üstüne ne yeni bir şey eklenir ne de yeni ayarlar kaydedilebilir. Bu yüzden android’i kalıcı bir disk bölümüne kurmadığınız sürece aynı şeyler olacak, her yeniden açılışta sistem yeni kurulmuş olarak sizi karşılayacaktır.

      • Ayrıntılı cevap yazdıgınız için teşekkür ederim. Bir sorum daha olacak. Diyelim ki bilgisayarda fazladan bir disk yaratmışız. Androidi de bu bölümə kurduk. Bilgisayarın açılışında Androidimi ve ya Windows sisteminimi çalıştırmak için seçenekler geliyormu. Yani anlayacağınız bilgisayarda iki sistem de kurulu iken birinden digerine nasıl geçiş yapa bileceyiz. Kısayılları, komutları gibi şeyler varmı? Şimdiden teşekkürler.

      • Benim anlatımımda bilgisayarımda başka Linux dağıtımları da yüklü olduğu için GRUB2 vardı. GRUB2 bilgisayarınızda yüklü olan çeşitli işletim sistemleri arasında seçim yapabilme olanağı sağlayan bir ön yükleyici. Android x86 ise GRUB1 ile geliyor. Eğer bilgisayarınızda sadece Windows yüklü ise Android X86’nın kurulumda GRUB1 yükleme seçeneğine evet diyerek açılışta Windows ve Android x86 seçeneklerine sahip olursunuz. Ama başka bir linux dağıtımı daha yüklü ise bu yazıdaki “GRUB2 KULLANANLAR İÇİN ANDROID x86 KURULUMUNU GRUB2′YE EKLEMEK:” başlığında anlatılanları yaparak androidi başlatma seçneğini GRUB2’ye ekleyebilirsiniz. Bir de çok önemli uyarı: Androidi bilgisayarınıza kurarken hangi disk bölümüne kuracağınızı çok iyi bilmelisiniz yoksa örneğin Windows’un kurulu olduğu disk bölümünün üstüne kurup hem windowsunuzu hem de bu disk bölümündeki tüm kişisel bilgilerinizi kaybedebilirsiniz.

    • Sanırım kablosuz kartınızın sürücüleri çekirdekte yok. Kablosuz kartınızın marka ve modeline göre sürücü bulunup bulunamayacağına bakmak gerekiyor. Benim test ettiğim bilgisayarın da kamerasını ve ses kartını tanımamıştı. Android platformu için sürücü çözümlerinin windows veya Linux kadar çeşitli olmadığını da göz önüne almakta fayda var.

  8. dell 1397 WLAN mini card (wifi kartı)nı tanımadı. 😦 Bi çözüm bulamadım. Var mıdır bir yolu?

Bir Cevap Yazın

