GIMP Arayüzünü Photoshop Arayüzüne Çevirmek” üzerinde 4 yorum

  1. Şimdi amacımız ne? Gimp öğrenmek. O zaman photoshopu unutmalıyız. Linux a heveslenenlerin çoğunun ilerleyememesinin en büyük nedeni windowsu bırakmamaları. Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır, gimpinki de farklı. Gimpi photoshopa benzetmeye çalışmak gimpe yarar değil zarar sağlar. Bu nedenle gimpi kendi arayüzü ile kullanmalısınız…

    Eklentileriyle vs photoshop harika bir yazılım umarım gimpi geliştirenler katman stilleri gibi gimpin eksik kaldığı özellikleri bir an evvel gimpe kazandırırlar.

    • Sonuçta GIMP’i bu arayüzle kullanmak da bir seçenek. Eğer bir kişi daha fazla kullanıcı photoshop arayüzü ile kullanılabildiği için GIMP’i tercih edecekse bence bu iyi birşey. Ama videoda da söyledim hayatımın hiç bir bölümünde aktif olarak photoshop kullanmadım ve kullanmayacağım, “GIMP keşke photoshop’a benzese” diye bir derdim de yok sadece pratiklik için tercih ediyorum. Bakarsınız yarın daha pratik bir yapılandırma bulup onu kullanabilirim. Saygılar.

  2. Şeytana uydum, denedim. 🙂 Menü kullanımı yine Gimp’e özgü kalıyor. Görünüm aptal Photohop’a benziyor biraz. Üstelik çok kolay bir işlemle oluyor bu. Teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

