Manjaro Linux 0.8.8 XFCE Tanıtım Videosu” üzerinde 2 yorum

  1. Faydalı paylaşım için teşekkür ederim.
    Benim sizden bir isteğim var; ülkemizde kullanıcısı az olan OpenSUSE dağıtımı içinde bir video hazırlamanız. DW sıralamasında hep yukarılarda yer almasına ve başarılı bir RPM olduğunun söylenmesine rağmen buralarda kullanıcısının neden az olduğunu merak ediyorum doğrusu.
    OpenSUSE tanıtım videosunu sabırsızlıkla bekliyorum 🙂
    iyi çalışmalar.

    • Fedora’yı “yapılacak videolar” listesine eklemiştim, OpenSuse’yi de ekliyorum. Önümüzdeki günlerde mutlaka hazırlayacağım. Öneriniz için teşekkürler. sağlıcakla kalın:)

Bir Cevap Yazın

