GNU/Linux’ta Dune2 Oynamak: Open Dune, Dune Legacy ve Dune Dynasty” üzerinde bir yorum

  1. Güzel bir yazı olmuş, Dune2 güzel anıları canlandırır bende her zaman,ilk 1995te tanışmıştım ve o zaman için bu oyunun büyüklüğünü ve nelere sahip olduğunu düşününcesi beni heyecanlandırmıştır. Yurttan bir arkadaşımın bu oyun yüzünden 1.sınıfta kaldığını bilirim. Oyun dünyasında RTS’nin babasıdır ve hep öyle kalacaktır,bugün bile yeni piyasa oyunlar yapay zeka ve atmosfer açısından bu oyunun yanına yaklaşamaz bile.

    Hiç unutmam,final oyununda karşınızda 2 ırk ve imparator birlikleri vardı,devasa bir harita,defalarca kez denememe rağmen başarısız olup duruyorduk,sonunda bir A4’e elime kalem alıp 3 farklı strateji belirleyip her 3 seçeneği tek tek denedim,her bir deneme bilmem kaç saat sürmüştü,sonuç yine hüsran yine yenilmiştim. Sonunda 1.ci seçenek ile 3.cü seçeneğin bir karışımı tarzında bir strateji uygulayıp oyunu bitirmiştim 🙂 yanlış hatırlamıyorsam sabah 8 falandı herhalde ve Özgür okula gidiyordu o saatte,bense hala geceden beri oyunun başındaydım 🙂 Amiga’lı o yıllar çok keyifliydi,Alien Breed 3d, Cannon Fodder gibi oyunlarla,bugün Battlefield 3 oynarken bile o heyecandan yoksun oynuyoruz ne yazık ki.

    Son olarak burdan Westwood Studios’a saygılar iletmeyi de bir borç bilirim 🙂

Bir Cevap Yazın

