Lubuntu 11.10 Oneiric Ocelot Dağıtım incelemesi” üzerinde 7 yorum

  1. Özgür, mesela 2 gb’lık bir netbook’ta daha önce denediğin sürümlere göre özellikle hız nasıl?
    Sistemi sabit disk yerine, usb veya desteği varsa ssd’ye kurmak artı bi hız kazandırabilir sanırım değil mi?

    • Barış, daha önce netbookta Xubuntu, Puppy linux ve Peppermint OS denedim. Lubuntu’nun Xubuntu’ya göre daha hızlı olduğunu gördüm. Peppermint zaten bir Lubuntu türevi olduğu için çok fark yok sanki aralarında. Puppy daha hızlı olsa da paket yönünden daha kısıtlı idi. SSD’ye kurulursa daha hızlı olabilir.

  2. Merhaba Özgür Bey yazınızı okuyarak Lubuntu kurmaya karar verdim. Kurulumu Hp netbook bilgisayarıma kurdum fakat wireless donanımını tanımadı. Forumları biraz araştırdım telefonumdan fakat linuxta donanım nasıl yüklenir bilemediğimden bu sefer Ubuntu yükledim. Ubuntu’da wireless konusunda bir sıkıntı yaşamadım.

    Lubuntu daha hızlı olduğundan kendisini arattı. Yeniden onu kurmak istiyorum fakat wireless donanımı nasıl kurulabilir internet olmayan bir bilgisayarda ? Teşekkürler şimdiden.

    • Sanırım kablosuz kartınızın sürücüsü Lubuntu’da yer almıyor. Eğer Broadcom serisi bir kart ise sürücü depolarda yer alıyor(Broadcom STA) ama bunu kurabilmek için öncelikle kablolu bir bağlantıya geçici olarak ihtiyacınız olacak. Öncelikle kabloyu takıp güncellemeleri kurduktan sonra sürücüyü kurmanız daha güvenli olacaktır. Deneyip sonucu bildirirseniz sevinirim.

Bir Yanıt Bırakın

