Özgür İşyeri Bilgisayarı Denemesi: Nihayet Başardım!” üzerinde 10 yorum

    • Mozilla Firefox ve Chrome gibi iki güçlü seçenek varken sizi IE’ye mahkum eden nedir? Bazı güvenlik kamerası yazılımları IE’den başka tarayıcıda çalışmıyor mesela böyle bir sorun mu var?

      • Evet bazı zorlama şeyler var mesela bizim okulun öğrenci otomasyonu sadece ie ile açılıyor böyle saçmalıklar insanı delirtiyor ama allahdan wine var 🙂 yada sanal pc de olabilir tabi 🙂

  1. Yazınızı çok beğendim. Linux’e geçtiğiniz için sizi tebrik ederim.
    Ben de uzun yıllardan beri evde Linux, iş yerinde Windows kullanmaktayım. Ancak Office konusunda LibreOffice’in daha fazla geliştirmeye ihtiyacı var. Basit kullanım için problem olmuyor, ancak daha karmaşık çalışmalar için tam olarak yeterli olduğunu söyleyemeyeceğim.

    • Teşekkürler. Tabii ki ihtiyaçları yeterli düzeyde karşılayan bir programlar olmadıkça GNU/linux’a geçiş zor ve zahmetli oluyor. 2006’dan beri uğraştığım işyerinde GNU/Linux’a geçme işini ancak 2011’in sonlarında başarabildim. Benim için kilit yazılım Autocad idi ve şu anda Draftsight her yeni sürümünde daha iyileşerwek yoluna devam ediyor. LibreOffice ise benim kullanım düzeyim için yeterli. Kendinize iyi bakın.

  2. Merhaba,

    Aradan baya zaman geçmiş, hala iş yerinde Linux üzerinden devam edebiliyor musunuz merak ettim.
    Esas sormak istediğim; hala DraftSight mı kullanıyorsunuz, yoksa QCAD’e yada başka benzer programa geçtiniz mi? Öneriniz nedir?

    Şahsi bilgisayarımda, şirkette ve Sunucularımın bir kısmında Linux kullanıyorum ama çizimle uğraşan bir arkadaşımın, (Endüstriyel mutfak malz.) autocad Linux’e geçmesine engel oluyordu. Bir kişiyi daha aramıza almak adına soruyorum 🙂

    Teşekkür ederim, başarılar dilerim…

    • Hala GNU/Linux ve Draftsight kullanmaya devam ediyorum, artık Windows hayatımdan tamamen çıkmış durumda:) QCAD performans yönünden çok çok kötü olduğu için -bence- kullanılacak durumda değil.

Bir Cevap Yazın

