Açık Günlük Tiny Core Tabanlı GNU/Linux Projesi-Güncelleme” üzerinde 2 yorum

  1. size bu yeni projenizde başarılar dilerim. ben şahsen programlama ve web tasarıma merakı olan ama bir türlü öğrenme zahmetine katlanmayan tembel bir şahsiyet olarak eğer bana da öğretirseniz size yardım etmekten büyük keyif duyarım. iyi günler

  2. Merhabalar;

    Çok önemli bir işe girişmişsiniz . Destekliyorum.

    Çıktıktan sonra netbook’uma kurmayı tasarlıyorum.

    Umarım Türkçe desteği yeterli durumda olur. Pardus 2011.1 ile bu hedefin çok uzağına düştü. e17’nin masaüstünün çevirisi launcpad’den yapılıyordu. Review sistemini çok beğenmiştim. Eğer böyle olursa çeviri kalitesinden ödün vermeden deneyimsiz çevirmenlerin de çeviri önerisi yapması sağlanmış olur. Böylece deneyimli çevirmenler zaman kazanmış olur.

    Ben de elimden geleni yapmaya hazırım.

    İyi çalışmalar.
    Kolay Gelsin.

Bir Cevap Yazın

