Ubuntu 11.04 Sürümünde GNOME Masaüstünü Bırakıyor: Yeni Masaüstü UNITY” üzerinde 5 yorum

  1. casper notebook ubuntu kurdum ekran kartı sis 800×600 sorunu vardı kodunu buldum giderdim arzu eden olursa kaynağı ve kodu paylaşırım yenisürümleri için örneğin trt tv kanallarını seyretmek için otomatik taramada yardımcı progamı bulamıyor diğer kanallar içinde geçerli diğeri biden fazla sayfa açtığında açılan pencereyi kapat dediğimde çiçgi halinde çerçeveler olu sayfa dono uzunca bi süre bekliyom başkada bi sıkıntı görmedim emeği geçenlere teşekkür ederim

    • Canonical’dan yapılan son açıklamalara göre 11.04 sonrası sürümlerde GNOME bulunmayacak, UNITY ön tanımlı ve temel masaüstü kabuğu olacak.

  2. 11.04 notebook larda wireless sıkıntısı çıkarıyor. kurup kaldırmadığım paket, yapmadığım işlem kalmadı ama wirelessimi çalıştıramadım. bana o kadar sıkıntı çıkardaki tarifi mümkün değil. bu sebeple eski işletim sistemim olan pardus a tekrar dönüş yaptım gayette mutluyum.

    • Maalesef benim masaüstünün kablosuz ethernet kartıyla da aynı sorunlar yaşandı. Nvidia 9800 GT sürücüsü de sorunlu. Son olarak da Unity’ye alışamadığım için masaüstünden kaldırdım 11.04 ‘ü. Laptopumda klasik Gnome masaüstü ile kullanıyorum ama. bu bozuk sürücüler ile ilgili çözüm bulmaları gerekiyor.

Bir Cevap Yazın

