Ubuntu 10.10 Kurulumu” üzerinde 12 yorum

  1. arkadaşım ben bu icadı pc ye kurdum herşey gayet normaldi kurulum sonunda pc kendini baştan başlatırken cd yi çıkarttı sonra dos ekranında bir sürü error yazılrı göründü. hem windows gitti hemde ubuntu. iki defa denedim ikisndede aynısı oldu. nie böle birşey oluyor acaba yardım ederseniz sevinirim.

    • Nasıl bir yanlışlık oldu, hata mesajlarını görmeden bir fikir yürütemem ama ubuntuyu windows bölümünün üstüne kurmuş olabilirsin. ama dediğim gibi, şu an ezbere konuşuyorum.

      • Aynı sorun bendede oldu i.o error hataları vardı ekrana reboot yazıp entere bas yeniden başlatcak.Ta ta herşey normal 😉
        Saygılar.

    • İnternete göz attığımda aynı sorunla karşılaşan kişiler olduğunu gördüm ama henüz bu soruna bulunmuş bir çözüm yok. Ama size tavsiyem şu olacak: İlk gelen ekranda doğrudan “Ubuntu 10.10 kur” seçeneği ile kuruluma girin, yani “Ubuntu Sürümünü Dene” seçeneğini seçmeyin. Zira masaüstü ekranından kurulum sorunlu. “Ubuntu Sürümünü Dene” seçeneği ile masaüstünü açtıktan sonra ben de kurulum yapamıyorum. Bir başka tavsiyem ise ubuntu kurulum cdsinin md5 toplama kontrolünü yapmanız. Bu konuda yeni bir bilgi edinirsem blogumda paylaşacağım. Saygılar.

  2. Arkadaslar;benim kurulumum “kimsiniz?”ekranından sonra ilerlemiyor.Bu yüzden kurulumu tamamlayamıyorum.Yardımcı olursanız çok sevinirim…

    • İnternete göz attığımda aynı sorunla karşılaşan kişiler olduğunu gördüm ama henüz bu soruna bulunmuş bir çözüm yok. Ama size tavsiyem şu olacak: İlk gelen ekranda doğrudan “Ubuntu 10.10 kur” seçeneği ile kuruluma girin, yani “Ubuntu Sürümünü Dene” seçeneğini seçmeyin. Zira masaüstü ekranından kurulum sorunlu. “Ubuntu Sürümünü Dene” seçeneği ile masaüstünü açtıktan sonra ben de kurulum yapamıyorum. Bir başka tavsiyem ise ubuntu kurulum cdsinin md5 toplama kontrolünü yapmanız. Bu konuda yeni bir bilgi edinirsem blogumda paylaşacağım. Saygılar.

  3. ferhat :
    Arkadaslar;benim kurulumum “kimsiniz?”ekranından sonra ilerlemiyor.Bu yüzden kurulumu tamamlayamıyorum.Yardımcı olursanız çok sevinirim…

    Kullanıcı adınızı girerken büyük harf kullanmayın. Ben aynı sorunu böyle çözdüm gerçi sorun da denemez ama.

Bir Cevap Yazın

