Linux’ta .run Uzantılı Dosyaların Çalıştırılması” üzerinde 17 yorum

  1. sudo komutunu nasıl uygulayacağız ben dediğiniz şekilde .run uzantılı nvidia driver run dosyasını çalıştırmaya çalıştım hepsi tamam yalnız şu hatayı aldım
    ERROR: nvidia-installer must be run as root

    • Dosyayı çalıştırırken yazdığınız komutun başına sudo getirip enter’a basın. Şifreyi sorunca kullanıcı şifrenizi yazın.

  2. arkadaş bir işletim sistemi bu kadar mı karmaşık olur… sonrada diyorlarki linux neden kullanılmıyor.. bilgisayarımda xp çalışmadığı için mecburen kurdum ama gidip windows 8 alıcam şimdi… herşey için kod gerekiyor. windowsun gözünü seveyim virüslü filan ama çatır çatır çalışıyor..

  3. KARDEŞ BEN AMD EKRAN KARTI KULLANIYORUM VE DRİVERİ BU ŞEKİLDE YÜKLEDİM AMA HİÇ BİYERDE GÖZÜKMÜYO NE YAPABİLİRİM ????

  4. sinan@SinanLinux:~/İndirilenler$ sudo chmod +x teamspeak3-client.run

    chmod: ‘teamspeak3-client.run”e erişilemedi: Böyle bir dosya ya da dizin yok

    böyle bir sıkıntı var bendede.

      • sinan@SinanLinux:~$ sudo chmod +x teamspeak3-client.run
        [sudo] password for sinan:
        chmod: ‘teamspeak3-client.run”e erişilemedi: Böyle bir dosya ya da dizin yok

        değişen bir şey olmadı.

Bir Cevap Yazın

