Ubuntu 10.04’ü ClamAV ile Virüslerden Koruyun” üzerinde 5 yorum

  1. Teşekkür ederim.
    Kurdum ama daha çalıştırmadım.

    E: tex-common: installed post-installation script alt işlemi çıkış durumunda hata döndürdü
    E: texlive-binaries: dependency problems – leaving unconfigured
    E: dvipng: dependency problems – leaving unconfigured

    Hataları alıyorum. Bir öneriniz varsa acilen e-postama bir cevabınızı bekliyorum.

  2. Teşekkürler. Ben bu, “nautilus-clamscan” ile sağ tuşla kullanılabildiğini bilmiyodum. Virüs programı bence de gerekli. Flash diskleri, arkadaşlarımıza verdiğimiz belgeleri, yazıları taratmakta fayda var. Clamav öncelikli tavsiyem olmakla birlikte bitdefender’ı da tavsiye ederim. Son yıllarda iyi başarı yakaladı.

Bir Cevap Yazın

