Linux Virüslerle Tanışmaya başladı” üzerinde 4 yorum

  1. Teşekkür ederim, okudum. Bir kaç dökümana daha ulaştım sonrasında.
    Açıkçası bu haberlerin fazla büyütülmemesi gerektiğini düşünüyorum. Açık bulunmuş ve onarılmış. Her gün karşılaşacağımız bir problem değil bu, sadece gözden kaçmış denilebilir. Yoksa öyle depolar trojan dolacak korkusu falan sarmıyor beni. Tam tersi meraklılarının “bakın hani virüs/trojan yoktu Linux’ta?” şekilli dolanacaklarına eminim bu haber üzerine:)

    • Telaşa gerek yok, çift haneli rakamlarda gezinen linux virüs sayısı 1 arttı 🙂 Ama gene de temkinli olmakta fayda var. Gentoo’nun virüslü paketleri dağıtığı da netlik kazandı. Gerçekleri bilip gerekenleri yapmak, linux hakkında kara propaganda yapmak isteyenlere karşı en büyük silahımız olmalı diye düşünüyorum.

Bir Cevap Yazın

