Kullanıcı Parolası İle SUDO Kullanımının Sakıncaları” üzerinde 2 yorum

  1. Peki tam olarak ne yapmalıyız. Evet sorunu anladım. Bunun gibi bir şey aklıma gelmişti. Ben root şifremi oluşturdum ve root olmam gerektiği zaman root oluyor ve işlemlerimi öyle yapıyorum. “sudo” yu pek kullanmıyorum. Mesela bu yazının devamı olarak siz de bir şeyler eklemelisiniz. Bu konu hakkında fazla bilgisi olmayan kullanıcılara da yol göstermiş olursunuz. Hesap ayarlarında neler yapmalıyız? Nasıl bir yol izlemeliyiz? Güçlü bir root şifresi nasıl olmalı? Sudo’yu nasıl sınırlandırmalıyız? Tam oalrak nerelerde kullanmalıyız? gibi… Bu yazıyı görmeyi çok isterim.

    • En kısa zamanda sudo ile kullanılabilecek komutların sınırlandırılması yöntemini anlatan bir yazı yayınlayacağımdan şüpheniz olmasın. Ayrıca neyin yapılması gerektiği konusunda talepkar olduğunuz için çok teşekkür ederim. Sizden bu tür geri beslemeler aldıkça doğru yolu bulmamız daha kolay oluyor.

Bir Cevap Yazın

